پاره ای توضیحات!

وقتی بفهمی وبلاگتو چند نفر که دوست نداری می خونن چی کار می کنی؟

اولش که خواستم یکی دیگه بسازم گفتم برو بابا مریم حوصله داریا....همین یکیشم هی می گی دیگه تموم شد و دیگه نمیام و..... ولی خب! یه جورایی از اینکه یه چاردیواری در پیت از این دنیای مجازی که کار جهان اولیا باهاش تموم شده حالا دادنش دست ما جهان سومیا حال می کنم....برا همین اومدم اینجا! این بلاگ اسکای هم که....همون قدیمیه بهتر نبود؟

از همین اولشم از لیست وبلاگای به روز شده حذفش کردم. نمی خوام به جز همین ۴ تا دوست مجازی که لطف دارن، کس دیگه ای بخونه.

با اینکه بی مزه س ولی شروع جدیدیه! فرقش با قبلی اینه که اونجا امنیت نبود اینجا هست.....دیگه هم یادم باشه تو دانشگاه و خونه خاله و عمه نرم پای وبلاگ!

فعلا هم چون نمی دونم اسم براش چی بذارم همون مهم نیست که یعنی اسمش مهم نیست خوبه.

ریگاردز!

تکمیل: ای وااای نمی دونم چرا بازم رفته بود این وبلاگ تو لیست به روز شده ها! مرسی از دو نفری که نظر دادن! من البته قصد توهین نداشتم!

نظرات 6 + ارسال نظر
پانیذ یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 06:51 ب.ظ http://migooyam.blogsky.com

سلام
دعوام نکن بذا نظر بدم بعدش دیگه نمیام پیشت
به نظر من راحت بهشون بگو که دوس نداری مطالبتو بخونن البته یه جوری که خیلی ناراحت نشن
ولی به من نگو من خودم دارم محترمانه میرم

خوشحال باشی همیشه

آزیتا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 07:00 ب.ظ http://az.blogsky.com

ببخشید دیگه نمیدونستم که خوشت میاد نظر بدم یا نه به هر حال ببخشید
اگه دوست نداری خبرم کن که من یکی نیام
به منم سر بزنی خوشحال میشم

نرگس یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 07:31 ب.ظ

حالا ما کجا باید بریم؟؟تکلیف ما رو روشن کن دی:)))))))))‌ مبارکه هم اینجا هم حس امنیت..برو ببینم چه میکنی با امنیت

مریم یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 09:38 ب.ظ

خیلی خوش اومدی مریم عزیزم... اسمش رو هنوز نذاشتی... منم خیلی با خودم کلنجار رفتم ولی اون اسم قبلی رو خیلی دوست داشتم تا اینکه مریم تو اومدی و کمکم کردی و اسمش رو گفتی... تو خیلی خوش سلیقه ای، امیدوارم یه اسم خوب که دوستش داری پیدا کنی...
مریم جونم وبلاگ جدیدت رو تبریک می گم... بازم می گم خیلی دوست داشتنی هستی.... امیدوارم در تمام مراحل زندگیت شاد و موفق و صد البته به آرزوهات برسی.

اشکان یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام:
..واقعا هم مهم نیست !
مهم نیست که کجا بنویسی ..مهم خودتی و این که مینویسی.
شاد باشی.

سورنا دوشنبه 28 آذر 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

:) مبارکه ... اسمش هم قشنگه ...اون می بی (به کسر میم) هم خیلی قشنگه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد